Meer info
Meer info
Meer info

Algemene vragen

Waar kan ik terecht met vragen?

Heb je vragen over je bestelling of heb je een algemene vraag over onze producten? Neem contact met ons via het contactformulier. Wij doen ons best alle e-mails binnen 24 uur te beantwoorden.

De plant die ik zoek is uitverkocht, kan ik die reserveren?

Is jou favoriete plant uitverkocht? Houdt onze website en nieuwsbrief goed in de gaten. Zodra wij nieuwe voorraad hebben ontvang je van ons een mail met hierin de release datum.
Om iedereen een gelijke kans te geven kunnen we dan ook geen planten reserveren.

Ik ben op zoek naar een specifieke plant, kan ik die bestellen?

Wij kijken graag voor je of we jouw wishlist-plant via een van onze kwekers kunnen verkrijgen. Natuurlijk kunnen we geen garanties geven, maar we proberen het graag voor je! Neem contact met ons op via: info@plantdynasty.nl met in het onderwerp ‘wishlist’.

Wat moet ik doen als ik niet tevreden ben?

Ben je niet tevreden over je bestelling, de bezorging of iets anders? Wij kijken graag met je naar een oplossing. Je kan contact met ons opnemen via het contactformulier.

Neem contact met ons op